Táto webstránka používa cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.

Spôsoby doručenia

Spôsoby doručenia a informácie spojené s prepravou tovaru


Výška dopravných nákladov je vždy závislá od konkrétnej zásielky. Pre konkrétnu objednávku nemusia byť dostupné všetky spôsoby doručenia, napríklad v prípade ak ide o tovar väčších rozmerov. Pri dokončení objednávky Vám bude vyčíslená presná suma, ktorá bude zahŕňať všetky náklady a poplatky spojené s prepravou a tiež možnosti prepravy ktoré máte na výber. Orientačné ceny prepravných služieb nájdete v nižšie uvedenej tabuľke. Tovar zakúpený v internetových obchodoch patriacich do siete zakacku.sk je doručovaný prostredníctvom špedičnej spoločnosti Geis, Toptrans a Intime. Za úspešne doručenú zásielku a teda vykonanú prepravu sa rozumie okamih, keď je zásielka zložená pred vchod do domu v mieste určenia. Tovar je vo väčšine prípadov dodávaný v demontovanom stave a s podrobným návodom na jeho zloženie. Zákazníkov prosíme, aby sa týmto návodom aj riadili. Tovar je dôkladne zabalený a poistený proti prípadnému poškodeniu. Tovar doručujeme len v rámci Slovenskej republiky.Tovar je zväčša doručený do 2 pracovných dní od vyexpedovania objednávky, táto doba sa však z rôznych logistických dôvodov prepravcu môže predĺžiť na 5-7 dní.

Cena za dopravu pri objednávke tovaru v celkovej cene do  299,00 €   -  9,90€
Cena za dopravu pri objednávke tovaru v celkovej cene od  299,00 €   -  ZADARMO




Kontrola tovaru pri jeho preberaní


Zásielku môžete prevziať Vy alebo Váš príbuzný, prípadne iná poverená osoba na uvedenej adrese. V prípade platby na dobierku je tovar vydaný až po uhradení požadovanej sumy. Ak je suma za objednávku uhradená vopred, šofér prepravnej spoločnosti si pre overenie Vašej identity môže od Vás vypýtať občiansky preukaz alebo iný doklad totožnosti. Pred prevzatím a zaplatením za zásielku si ju dôkladne prezrite. V prípade, že prepravný obal je viditeľne poškodený, je potrebné aby ste s vodičom spísali reklamačný protokol, prípadne všetky skutočnosti zapísali do preberacieho protokolu a následne nás o tejto situácii bezodkladne informovali. V prípade mechanického poškodenia, ktoré nebolo možné zistiť ihneď po prevzatí tovaru, je kupujúci povinný uplatniť reklamáciu okamžite po prevzatí predmetnej zásielky.


Infolinka

+421 904 202 400
kontakt@zakacku.sk